Golf iFokus

Golf

Etikettallmänt
Läst 741 ggr
_Fisken
0

Ny säsong

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Första sex hålen avverkade! Fin kväll. Fågelsång. Varmt. Kan inte bli bättre. Hur det gick? Ja, jag tycks ha sovit på slagen för det gick mycket bättre än förra året. Hybriden gjorde det den skulle. Oftast. 😎

_Fisken
0

Kan inte admin skicka över inlägget till Golf?  Nog för att jag har developat mig i sporten men..

Jaha, jag ser att min länk "Golf" hamnar här..

Theres
0

Nu fattar jag inte riktigt vad du menar? Du är inne på golf? :)

golf.ifokus.se

_Fisken
0

Till höger har jag ett gäng shortcuts till olika sidor. Bland annat "golf" eftersom jag spelar golf. Klickar jag på den länken så hamnar jag på "Development". Förklara det för mig.

Theres
0

Ah. Det är nog för denna sidan inte är publicerad än. Måste få upp medlemsantalet och att folk börjar skriva fler inlägg innan den publiceras. Just nu finns den, men den är under uppbyggnad :) Så om vi lyckad locka hit fler folk och jag hittar någon Medarbetare som vill hjälpa till att hålla koll på sajten och kanske skriva nån artikel eller två så ska den nog komma igång snart :)

golf.ifokus.se

_Fisken
0

Ok! Då förstår jag.  

Läste under "Om.." att sidan ÄR ju golf men rubriken är "Development".  Det syftar alltså på att sidan är under uppbyggnad. Rätt? Tro tusan jag blev lite snurrig. Klickar på golf och hamnar på Development. HA HA HA

Theres
0

Huvudsaken är att du har hittat hit, för då kanske fler gör det också ;)

golf.ifokus.se