TÄVLING
Välkommen till Golf.ifokus 9-håls tävling. Reglerna är enkla. Spela 3 eller fler 9-håls rundor under sommaren. Skriv upp ditt resultat i tråden. När tävlingen är avslutad så räknas dina tre bästa resultat. Spelform: Poängbogey Tid: 18 maj - 18 augusti Må bäste man eller kvinna vinna. Lycka till!
golf.ifokus.se
Va fasiken! Detta inlägg missade jag! Jag återkommer!
21p på 9 hål ikväll. Ganska nöjd faktiskt! 😂

Jisses. Jag hade 6 poäng på 9 hål och 4 poäng på hål 13. Vi kan säga att de första nio hålen var uppvärmning ;) Hade inte spelat sen i höstas.
golf.ifokus.se
Det var ju kul med 4p på hål 13!! Motivationshöjande!
Ja, själv gjorde jag två 0:or på två av hålen men de första 5 hålen kompenserade dessa två skithål.
Anmäler 16p på en 9-hålsrunda ikväll.
Ett slag där bollen försvann ner i en bäck kompenserades med ett långskott med hybrid över vattenhinder och annat skit rätt upp på green. Ha! Tyvärr bara 1p på det hålet…
14+14p på en 18håls runda. Får väl nöja mig. Vädret var ju superfint idag!
18p på en 9-håls runda idag!
19p på 9 hål ikväll. Vissa utslag bedrövliga.

Spelade KM idag. Fick inte många poäng :/ 20 första 18 och 27 sista 18 :(
golf.ifokus.se
Som en bättre golfare sade: "Missarna hör till spelet". Theres. Gäller att skratta åt bollarna som far in i skogen så löven ramlar ner!

Jag hade kul iallafall :)
golf.ifokus.se
Det är rätt! När jag spelar skit på hål 1 bestämmer jag mig för att det ska bara vara en träningsrond utan att räkna poäng. Ha ha
(En sanning med modifikation för jag matar in även de flesta dåliga ronderna så jag får en bra statistik på mitt hcp)
14p / 9 hål igår kväll. Aaargh!
17p/9 hål ikväll.