Fullt upp
Sorry jag inte synts till på ett tag men det har varit mycket den senaste tiden, flytt blev inte av i alla fall, fick sig ett abrupt stop, så nu har man fått börja tänka om här hemma samt ordna med bostadsanpassning och hela det köret. 🥵
Regnet är tillbaka här så inte har jag hunnit till någon golfbana än i alla fall, speciellt inte med allt som sker just nu. Men jag har inte lämnat er i sticket, jag kollar in då och då, kommer bli mer aktivitet framöver från min sida när allt lugnat ner sig här. 🙂
Hur går det för er i golfen? Några rundor? Någon uppgradering av utrustning kanske? Några semesterplaner som involverar besök hos någon klubb?

Min pojkvän började sin golfkurs förra veckan och fixade medlemskap så vi var ute och gick 5 hål. Det gick skitdåligt för båda plus att vi hade med hunden som trodde man skulle jaga bollarna ^^ Är i sommarstugan nu så ska bara få hit klubborna så ska vi börja med kvällsrundorna på Halltorps golfbana :)
golf.ifokus.se
#1 Åh vad kul, har han spelat länge eller precis börjat? Du kanske smittat av dig till honom som min man gjort på mig tänkte jag? 😛
Ja hunden kan jag tänka mig ville jaga bollarna, av den anledningen och att hon är en levande grävmaskin som jag inte tar med henne på golfbanan. 😃😂

#3 nämen, en siberian husky!❤️
Jag har själv en Eurohound och henne fick jag lära som valp hur man gräver och…. ja, varför gjorde jag det egentligen. 😂

Det är ju gulligt när de är valpar ;)
golf.ifokus.se
Har gått ganska dåligt sen jag gick med 21p på 9 hål. Bara blivit typ 11-12 poäng. Sen knäckte det till i ryggen och jag vilar bort det onda. Snart så…