Golf iFokus

Golf

Etikettoff-topic
Läst 1188 ggr
[Torpedtass]
2015-07-08 03:13
1

Fullt upp

Sorry jag inte synts till på ett tag men det har varit mycket den senaste tiden, flytt blev inte av i alla fall, fick sig ett abrupt stop, så nu har man fått börja tänka om här hemma samt ordna med bostadsanpassning och hela det köret. 🥵

Regnet är tillbaka här så inte har jag hunnit till någon golfbana än i alla fall, speciellt inte med allt som sker just nu. Men jag har inte lämnat er i sticket, jag kollar in då och då, kommer bli mer aktivitet framöver från min sida när allt lugnat ner sig här. 🙂

Hur går det för er i golfen? Några rundor? Någon uppgradering av utrustning kanske? Några semesterplaner som involverar besök hos någon klubb?

Theres
2015-07-08 09:02
1

Min pojkvän började sin golfkurs förra veckan och fixade medlemskap så vi var ute och gick 5 hål. Det gick skitdåligt för båda plus att vi hade med hunden som trodde man skulle jaga bollarna ^^ Är i sommarstugan nu så ska bara få hit klubborna så ska vi börja med kvällsrundorna på Halltorps golfbana :)

golf.ifokus.se

[Torpedtass]
2015-07-08 10:48
0

#1 Åh vad kul, har han spelat länge eller precis börjat? Du kanske smittat av dig till honom som min man gjort på mig tänkte jag? 😛

Ja hunden kan jag tänka mig ville jaga bollarna, av den anledningen och att hon är en levande grävmaskin som jag inte tar med henne på golfbanan. 😃😂

Theres
2015-07-08 11:41
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min gräver inte så länge jag är i närheten, men så fort man går in och hon är kvar ute så grävs det :) Han har spelat på sommaren med mig, men nu är han äntligen medlem och får spela på riktigt :)

golf.ifokus.se

[Torpedtass]
2015-07-08 12:47
0

#3 nämen, en siberian husky!❤️

Jag har själv en Eurohound och henne fick jag lära som valp hur man gräver och…. ja, varför gjorde jag det egentligen. 😂

Theres
2015-07-08 19:34
0

Det är ju gulligt när de är valpar ;)

golf.ifokus.se

_Fisken
2015-07-11 23:13
0

Har gått ganska dåligt sen jag gick med 21p på 9 hål. Bara blivit typ 11-12 poäng. Sen knäckte det till i ryggen och jag vilar bort det onda. Snart så…