Välkommen till Golf.ifokus!
Detta är min första artikel som sajtvärd på Golf.ifokus, och jag vill med den hälsa alla nya medlemmar hjärtligt välkomna att delta i alla möjliga diskussioner.
Banor
Jag har i åtanke att vi ska kunna dela med oss av våra erfarenheter från olika banor. Såhär i början på golfsäsongen så kanske man bara har hunnit kolla in hur sin hemmabana mår, då kan det vara kul att få ta del av hur "andras banor" mår. Kanske är det värt en längre trip för att få spela på en riktigt fin bana?
Incidenter på banan…
…finns det en grupp som heter på forumet. Där kan vi dela med oss av alla möjliga rolia och tråkiga händelser som hänt under en golfrunda. Har din golfboll blivit stulen av en räv? Det har min mammas ;)
Utrustning
Har du allt som behövs inför golfsäsongen? Det har kommit upp mycket om otillåtna Drivers, är din Driver tillåten? Delta i diskussioner under gruppen "utrustning" som finns på forumet.
Som en liten parantes för alla nybörjade så kan jag tillägga att man får ha max 14 klubbor i bagen =)
Sist men inte minst vill jag hälsa dig välkommen än en gång, jag hoppas du kommer trivas!
Av: Thessan_87
- [Personlig sida](javascript:void top.ShowProfile('Thessan_87'))
- [Kontakta](javascript:void top.ShowProfile('Thessan_87', 'Contact.aspx'))
Datum för publicering
- 2008-04-21
golf.ifokus.se
Tack för att du har startat denna sajten Tessan_87!

#1 Varsågod ;) Hoppas att den kommer uppskattas =)
golf.ifokus.se