När kommer du hem så vi kan golfa?
golf.ifokus.se

Inom sinom tid :D slutet av maj kanske ;>

Då har jag väl spelat så mycket så jag äger totalt… Får du gå på banan om du betalar greenfee?
golf.ifokus.se

Rent regelmässigt får jag inte det. Man måste vara medlem i en golfklubb. Men jag är sugen på att bli medlem här uppe, men då måste jag ragga upp nån jag kan spela med

Ja, eller kan vi bara fråga Jonas, eller Anna eller Maggie eller vem det nu är som bestämmer, snällt… med valpögon :P
Finns det inga där upp som spelar då?
golf.ifokus.se

=) Jag fick ju nåt liknande förra sommaren, att jag fick spela sommaren innan jag flyttade upp hit.
Jao, en klasskompis har golfklubbor iaf :D men slackern har inget kort, han har bara stått på rangen

Ja, man fick sånna… 2 "biljetter" så man kunde bjuda in nån att spela… eller nåt i den stilen…
Meh… ni får väl ut och nöta då… hjälp honom att ta kort :P Först rött, sen blått, sent gult, sen grönt, sen vitt… haha, det fick jag genomlida… fast nu för tiden får de 36+ på en gång… och inte 100 kort… jag fick börja på 72 i HCP!
golf.ifokus.se

Hahahaha jag började på 54 ;> fan vad bra jag var på den tiden.
Banan ligger precis vis skolan ;)

"När det gäller kötiden för seniorer så ligger den mellan 2-3 år i det fall du inte har en anhörig som redan är medlem i klubben."
Mja… det var ju en bra grej säger vi. Vilket jäkla påhitt

Jag lägger in den under länkar så andra också kan hitta till den :P
golf.ifokus.se

Do it. Nu ska jag sova!

Just det… senior :P Jag är junior ett år till ;)
Okej, godnatt då :P
golf.ifokus.se