Sajtvärden
Hej, det är jag som är Sajtvärd här på Golf.ifokus, och jag tänkte ta och presentera mig själv. Hoppas att du som medlem också gör en presentation av dig själv när du får tid över =)
Jag heter Therés och jag är 21 år. Jag bor i Nybro i Småland, fortfarande hemma hos mamma och pappa ;)
Jag har en lillebror och en lillasyster, och sen bor vi med massa djur.
1 rosafärgad fågelspindel, Sonya
1 katt, Gollum
3 illrar, Melwin, Epona och Denver
3 råttor, Wolwerine, Lepad och Paztell
Jag har spelat golf sen jag var 11 då jag började i en träningsgrupp (men jag fick min första golfklubba när jag var 2 år).
Den främsta anledningen till att jag spelar golf är att mamma och pappa spelar/spelade… Pappa har väl näst intall lagt av nu, men mamma och jag brukar vara ute och sopa banan med folk :P
Jag har även tävlat sedan 2001 i olika juniortävlingar.
I år är sista året det kommer ske, för sedan är jag inte junior längre *snyft*
Ja, förutom golf så brukar jag styrketräna =)
På sommaren är det jag som är först i plurret (älskar att bada), och på vintern är det jag som är först i backen (tefat och snowboard, + längdskidor :P)
Det var lite om mig då, ha det fint alla =)
golf.ifokus.se

Men den sitter ju bara i en bur, så den är inte farlig… den är inte ens farlig om de inte skulle sitta i en bur :P
golf.ifokus.se
jag håller me om att spindlar e läskiga :P hittar ja en spindel i ett rum kan jag inte gå in där på flera dagar :P
vill inte tänka på hur de ska bli i sommar när vi nu har flyttat och endast har ETT badrum :O
fast stora spindlar kan va ganska coola :P fast jag gråter när ja ser dom ^^
jo de finns nog många som inte tycker om spindlar men minst lika många som tycker om dom :)

Spindel sitter ju bara i en bur… det är min lillebrors… och ingen får/vågar röra den… :P
golf.ifokus.se
jag tittade på bilden
läääskig :O

Men det är ju bara en bild =)
golf.ifokus.se
jaa :O men den är ju där :P hårig och läskig ;) å stor.. e du inte rädd för att du ska vakna och så sitter den där på dig :O å bara stirrar me massa ögon :P

Haha, massa ögon? den har väl typ 2? :P En gång i sommarstugan så hade en gummilist i buren lossnat så hon hade fått upp en glasdörr och rymt. Vi tänkte väl att hon hade rymt ut, och skulle få leva sina sista dagar i frihet, för sedan när det blev kallare så skulle hon ju antagligen dö. Sen när vi skulle gå och lägga oss så hittade mamma henne under sitt täcke :D
golf.ifokus.se
åh fy jag skulle dö :O blev inte din mamma rädd? :O
haha jag trodde spindlar hade massa ögon :D
fråga mig inte vart ja fick de ifrån :D haahahah *blondie*
#19 precis :D :P "massa ögon" :D
jag vet inte :O fick bara för mig de :D
fast min sambo säger att dom har de ^^
#16: 2? Fågelspindlar har 8 ögon!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
haha ja sa ju de! MASSA ögon ;) :P

Har de? :P haha, måste hem och kolla! =) 8 ben har de iallafall.
golf.ifokus.se