Söker medarbetare.
Är du intresserad av att bli Medarbetare här på Golf.ifokus?
Skicka på ett PM och berätta om dina erfarenheter inom golf.
Behöver lite hjälp från folk som kan hålla ordning på forumet och svara på frågor när jag inte är här.
golf.ifokus.se

Ingen? =/
golf.ifokus.se
Jag skulle gärna hjälpa till, men jag har ju fullt upp med att vara på golfbanan när jag är ledig
Är ingen annan intresserad, kan du väl höra av dig!

#3 Ja, det är väl min tanke också, att jag ska vara på golfbanan när jag är ledig (jag är alltid ledig, men jag måste ta hand om djuren också). Men många bäckar små ;) Alltså, om man har ett par tre stycken Medarbetare och alla tillför lite, då blir det ju något av det =)
golf.ifokus.se
Egentligen ska medarbetarskap inte behöva innebära mer än att man, när man ändå besöker sajten, har möjlighet att ta bort eventuella skräpinlägg och så. Det är inget som säger att en Medarbetare ska tillbringa all sin lediga tid på sajten. :-) Är man några stycken täcker man tillsammans in det mesta.
Vänliga hälsningar
Niklas
Det har du rätt i niklas 
hum… kul grej förutom att jag kan verkligen inget om vanlig golf. bara bangolf varianten.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#6 Ja, då har du iallafall spelet på green spikat för dig =) Man puttar på bangolf, man puttar på green ;)
golf.ifokus.se
hehe.. Nja, den ska ju hellst gå i med en gång ;-).. Men gräs borde även vara svårare? Är mer hinder ivägen och svårare att beräkna alla lutningar ect?. Aldrig spelat vanlig golf.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Ja, på en riktig green är det ju motstånd om man puttar mot gräsets växtriktning, sen är det inte alltid greenen är nyklippt precis, och om den är det så rullar det fortare än man tänkt sig. Ibland har det regnat, då går det jättesegt, och ibland lutar den åt massa konstiga hålla så man måste putta åt fel håll för att den ska gå i hål =) Och ja, på green ska de också helst i med en putt, som på bangolf =) Fast man ska ju slå massa långa härliga slag innan ;)
golf.ifokus.se