Hej :P Trevligt trevligt =)
Spelar du någon golf alls? Minigolf? ;)
golf.ifokus.se

Haha, ja :P Minigolf är skitsvårt, för banorna är ju helt knöliga och snea… sen när man ska spela vanlig golf direkt efter minigolfen så puttar man helt snett :P
golf.ifokus.se

Blääää, jag skrev en artikel, och när den var klar så bara försvann allt… 
golf.ifokus.se

Men nu gjorde jag det igen :P Så det är lugnt =)
golf.ifokus.se

Men… men nu då? Jag har skrivit 4 artiklar och nu behöver jag ju lite liv och rörelse här… jag känner ingen som spelar golf mer än mig själv 
golf.ifokus.se

Men man får ju inte… läste jag nånstans… fast det kommer ju reklam jämt och ständigt på iller.ifokus om nya ifokussajter som är olanserade 
golf.ifokus.se

Ja, men alltså… det finns ju massor av slogan-tävlingar på alla möjliga sajter där det står att den syns längst ner… var längst ner? jag har aldrig sett någon slogan? :P
golf.ifokus.se

Det har jag aldrig sett :O säg en sajt som har en slogan då så jag får se :P
golf.ifokus.se

inte jag :S eller fattar jag inte helt enkelt… jag har aldrig sett någon slogan liksom :S vad ska det stå om man är inne på t.ex iller.ifokus? kan du inte ta en print screen och visa? :P
golf.ifokus.se

Det har jag ALDRIG sett :O det kanske inte funkar om man har mozilla firefox? ska ta explorer och kolla om jag ser det…
golf.ifokus.se

Med explorer så ser jag :D
golf.ifokus.se

vad menar du för high tech rörligt nu? :O
golf.ifokus.se

detdär "senast på ifokus"?
golf.ifokus.se

ja, det ser jag iallafall :P
golf.ifokus.se
Hej, jag är inne och nosar av pur nyfikenhet.
Själv spelar jag inte golf.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

#28 Men om du känner någon som gör så kan du ju tipsa om denna sidan =)
golf.ifokus.se
Hej hej! 

Hejsan:-) Är också bara här inne o snokar runt ,själv spelar jag inte golf. Vad krävs då för att en sida ska bli lanserad?

Jo, jag behöver väl lite fler artiklar, och lite fler folk som håller forumet aktivt, så det inte ser så tomt ut =)
golf.ifokus.se

Ja, men vi snckar ju inte golf :P Så kommer det in någon seriös golfspelare här och undrar vad som är frågan :P Måste ju ha några stycken som får igång "det tråkiga" snackat :P Ja, tråkigt för alla andra som bara hänger här utan golfintresse då ;)
golf.ifokus.se

Dom sover ju, så de ska orka upp imon och spela golf ;) (de som inte jobbar då) :P
golf.ifokus.se

Det var varit dött i flera dagar :S Och det lär snart bli ännu mer dött, för jag är trööööött, för en gångs skull ;)
golf.ifokus.se

Men… varför sover vi inte då? :P
golf.ifokus.se

Meh… jag skulle ju säga godnatt, men nu får jag fråga var du är istället?
golf.ifokus.se

Telefonist var, hur? Vem ringer mitt i natten? :P Erkänn att du gav mig ett så kort svar bara för jag ska vara vaken längre :P
golf.ifokus.se

Men jag ringer inte… för jag kan inte telefonnumret xD
golf.ifokus.se

Gah, så elakt :P
golf.ifokus.se

Aja, godnatt då taskmört! ;)
golf.ifokus.se
hej! :)
har alltid tyckt att golf verkar tråkigt :P
men kanske ska ta å testa :D
lärde mig spela discgolf i somras :D å de e ju kul :D

Någon vaken nu då? :P