Golf iFokus

Golf

Etikettallmänt
Läst 1060 ggr
Lullan1
2008-06-07 22:05
0

Midsommargolf?

Vi har som tradition att alltid spela golf på midsommaraftons förmiddag, vi har sparat alla scorekort och plockar fram dem och jämför år från år.

Det är underbart att spela golf på midsommarafton, för det mesta är vi ensamna på banan Glad och kan ta det lugnt och gå och strosa och mysa…

Theres
2008-06-08 02:59
0

Åh, jag vill också… men alla är så stressade på midsommarafton så det är ingen som orkar =/ Får ta en minigolf istället, för vi lär väl vara på Öland vid den tidpunkten… eller korthålsbanan i Köpingsvik (fast den har lite väl högt gräs på greenerna för att man ska kunna putta normalt).

golf.ifokus.se

Lullan1
2008-06-08 11:46
0

Det låter skoj med minigolf, det var länge sen jag spelade det.

Vet inte ens om det finns några kloka minigolfbanor här, kanske värt att kolla upp?

Theres
2008-06-08 11:50
0

Haha, kloka minigolfbanor :P Det finns det då inte på Öland kan jag säga… iallafall inte i Köpingsvik… eller jo, kanske en, men de flesta är rätt snea… Min favvisbana är jättesne, men den kan jag utantill, så det är lätt :P Sen när jag kommer hem och spelar här i Nybro på deras bana som är i SM-skick (ja, de har spelat bangolf-SM på den tror jag) så missar jag bara för jag är van vid snea banor :P

golf.ifokus.se

Lullan1
2008-06-08 21:09
0

Skrattande Undrar om det inte finns en bangolf bana i Tofta… hmm… jag vet att det finns en bangolfklubb där iallafall.

Kankse den banan är öppen för "allmänheten"?

Här är en länk till banan

Theres
2008-06-08 23:35
0

Var ligger Tofta? :P Jag sökte på hitta.se, men det kom ju upp minst 20 orter som hette så.

golf.ifokus.se

Theres
2008-06-08 23:36
0

Gotland :P Jag kollde länken men läste bara "idrotten ö"… läste inte under det :P

golf.ifokus.se