Räv
Jag såg en räv idag på hål 15 :P I skogen… den var jättesöt, så jag gick nära den, då skuttade han iväg, sen gick jag närmre, så skuttade han iväg… man kunde vara 3 meter ifrån honom hela tiden :P Nyfiken var den också för den satt och tittade på mig hela tiden :P
golf.ifokus.se
Hihi, vad gulligt! Vi hade en 3-bent räv på vår golfklubb för några år sen som brukade sno bollar! Alla tyckte så synd om den, jag tror faktiskt att han fick lite mat hit och dit också. Men nu har jag inte sett den på länge…

Vi tog faktiskt kort, så ska se om jag kan få dem sedan av han som faktiskt hade en kamera på sig :P
Stackars räv som bara hade 3 ben =/ Undrar vad som hade hänt.
golf.ifokus.se

Förutom en räv så såg vi en ensam liten ankunge i en damm på hål 16. Den var jättecool. Dök ner under vattnet och var under ytan jättelänge innan den kom upp, så jag sprang fram till kanten när han var under ytan för att han inte skulle märka mig, så såg jag när han fångade något att äta =) men så fort han dök upp så såg han mig, så drog han iväg över vattnet i räserfart och det såg jättekul ut :P
golf.ifokus.se
rävar är underbara djur. ser dom ofta på gotland men har ännu aldrig sett en i sthlm eller här i västmanland :-/
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.