Golf iFokus

Golf

Etikettallmänt
Läst 1499 ggr
Theres
0

Imon gäller det!

Ja, imon ska jag spela min första 18hålsrunda i år, och det är tävling… har tidigare gått hål 1,2,3,12,13 med mamma och hål 14,15,16,17,18 med en kompis. Annars har jag bara tränat på rangen :S
Grejen är den att jag har haft så sjukt ont i höften i 8 månader nu, och de senaste veckorna har det börjat sätta sig i benet och just nu gör det jätteont i knät =/

golf.ifokus.se

Lullan1
0

Vad spännande! Hoppas verkligen att det går bra för dig i morgon, jag håller tummarna!

Theres
0

För att vara min första 18hålsrunda i år, på en helt främmande bana (spelade västra, har bara spelat östra på Isaberg innan) och i världens blåst så måste jag nog säga att jag tycker 28 poäng är rätt godkänt. Gjorde en birdie på hål 8… en 4 på ett par 5, fick 5 poäng :P

golf.ifokus.se

Lullan1
0

Wow, det var jättebra gjort av dig! Vad roligt, grattis!

Theres
0

Fast jag höjde mig iofs… :P Men det gör inget… för jag SKA komma under 15 i år… iallafall under 20? Fundersam

golf.ifokus.se

Lullan1
0

Det kommer du säkert att lyckas med, jag sänkte mig från 32-23 i hcp genom att byta klubbor. Helt otroligt!

Jag var på en Cobra Custom Fitting, och fick klubbor tillverkade bara till mig, efter mig sving mm. Jag litar på dessa klubbor till 110% och jag blev så mycket bättre när jag fick dem. De var värda sina pengar, jag lovar Glad

Theres
0

När jag blir rik så kanske jag skaffar nya klubbor :P Har LINKS2LINKS nu :P

golf.ifokus.se

Lullan1
0

Ok, jag förstår! Jag hade ett Wilson Staff halvset innan, och jag kunde inte alls spela med det. Jag är "bara" 160 cm kort och då är vanliga damklubbor för långa för mig och min sving. Därför kortades mina Cobraklubbor av, t o m bafflern så de skulle passa mig bättre.

Lullan1
0

Links2Links har jag aldrig provat faktiskt, men de är väl rätt bra och prisvärda klubbor om jag inte minns fel?

Theres
0

Ja, mina klubbor är jättebra, men mamma tycker att klubbhuvuderna är för klumpiga… kanske inte så konstigt med tankte på att hennes klubbhuvuden är mini mini… fattar inte ens hur man kan träffa bollen med dem :D (även om jag alltid lyckas när jag testar hennes klubbor på rangen) =)

golf.ifokus.se