Golf iFokus

Golf

Etikettutrustning
Läst 1487 ggr
Lullan1
0

Köpte ny handske idag!

Usch, som jag sliter handskar… jag köper åtminstone 2 par / säsong. Idag handlade jag en ny sort, Footjoy SciFlex och de var verkligen jättesköna. Tidigare har jag haft Nikehandskar, men de håller så dåligt. Hoppas att dessa är tåligare.

Titta här

Theres
0

Jag har alltid FJ handske =) Vilken färg köpte du? Jag skulle tagit rosa Oskyldig

golf.ifokus.se

Lullan1
0

En rosa! Den är jättefiiin!

Provade den idag på golfbanan och jag gick på mitt hcp, 36 poäng hcp 23,7 *glad* Det måste ju bara bero på handsken, eller hur?

Theres
0

Ja lätt… kanske ska köpa en ny rosa då… jag har en mörkblå nu =/ :P

golf.ifokus.se

AlbaStiffler
0

Såg att de hade billiga (och de såg bra ut) handskar på Stadium. Deras eget märke 4D. Tror de hade en drive på "köp 3 för priset av 2". kan vara värt att prova om man gör av med många…

Själv kör jag alltid med en handske på varje hand, eftersom jag har värsta babyhänderna, får blåsor annars… :-( men mina håller minst ett år, oftast längre om jag inte är ute i för dåligt väder med dem.

Lullan1
0

Usch… jag borde verkligen skaffa mig en regnhandske, men åandra sidan är min filosofi att INTE spela golf när det regnar. Dessvärre tävlar jag ju ibland och då kan det ju hitta på att regna Glad