utmanar dig ;)
jag ska jobba 1-10 augusti på gotlands minigolf ute på snäck.
söker någon som har lust att gå en ronda med mig ;-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Menar du inte augusti? 
haha.. jepp aug.. jag som var lite virrg

Äh… syrran och kusinerna var på Gotland nu i veckan, men jag hade inte råd att hänga med… var på High Chaparral idag, så nu har jag ännu mindre råd att åka dit :P Så mig får du inte utmana :P
golf.ifokus.se
haha.. minigolfen bjuder jag på.. jag råkade ta för lite betalt i dag på första dagen.
var ett par år sedan jag satt så jag var ännu inne på 10, 20. men det är ju numer 20 barn och 40 för vuxna.
Suck.. hihi. de blev nog glada

Tycker det är dumt att det ska vara så dyrt att spela minigolf… fler skulle ju spela om det var billigare =)
golf.ifokus.se
ja jo troligen. probemet är att folk har sönder klubborna, slår bort bollarna, springer i banorna och pajar skivan under samt förstör banorna när de blir förbannad. skulle folk kunna spela utan att ha sönder allt så skulle nog priserna sjunka igen.
två veckor räckte gott på den golf banan. tror jag var förbannad nästan varje dag.
fattar inte hur blåsta föräldrar kan vara som låter sina barn sprinag upp och ned i back banorna. de fattar verkligeninte även om man säger till dom att banorna inte tål tyngden.

Det är ju skitkul att springa på banorna ;) hehe, nä… men det borde sitta lite skyltar också om att man inte ska springa där =)
golf.ifokus.se